یادی از مقاومت مدنی 1388. این بار سازماندهی ورهبری مستقل داریم.

2-در فرایند جنبش مدنی و سیویل رزیستانت که در سال های 1388 و1389 روی داد. ضعف رهبری مستقل داشتیم. وضعف رسانه های ازاد مستقل که این بار اینترنت وتلگرام و اینستاگرام و… جای خالی انرا پر کرده اند. این بار رهبری انقلاب واقعی خارج از ایران است. این بار این رهبری از میان توده های مزدبگیران وستم دیده گان دادخواه برخاسته است. دنباله روی هیچ جناح حکومتی نیست. ایدئولوزیک ومذهبی ودینی نیست. سیستم لائیک را می پسندد. آزادی اولین مطالبه جدی اوست. انسانگرایی روش اوست. رعایت قوانین واستاندارد های جهانی ودوستی با تمامکشور های جهان از جمله اسرائیل در دستور کارش قرار دارد. سیستم تشکیلاتی دموکراتیک را تقویت می کند که از کف جامعه وبا مدیریت مشارکتی ومردمی از محله وکارگاه وکارخانه واداره وشرکت پاگرفته است. به تولید ونیوتکنولوژی تولیدی وخدماتی ایمان دارد. چون راه به قدرت رسیدنش با استفاده از همین ابزار آسان شده است. قدرت را به صورت شبکه ای ونت ورک پخش واداره می کند. تا دوران گذار با رشد فرهنگ سیاسی وانتخابی همراه شود. این جنبش این بار هزار سر و یک سودا دارد. ازادی ایران وایرانی وبرابری مطلق حقوقی برای همگان . رعایت کامل و تام وتمام اعلامیه جهانی حقوق بشر دردستور کار اوست. ومخالف تمرکز گرایی است. این رهبری نگاه به اکثریت جامعه دارد و از اسلحه اندیشه تخبه گان کشور استفاده می کند. اکاده اعتلاف با هر نیروی برانداز کامل سیستم توالیتر کنونی را دارد. شزطش انسانگرایی و پلورالیسم سیاسی و فرهنگی واجتماعی واقتصادی است. ابزارش سیستم نت ورک وتیم ورک می باشد. این رهبری عمومی و سراسری است. با تکیه بر مقاومت مدنی تا  استقرار کامل دموکراسی ،و انسانیت به پیش می رود.  عدالت،  چشم انداز اقدامات همه جانبه اوست. چرا که خودش از اعماق کار و زحمت برامده است. انواع ستم ها را دیده است و دادخواهی کرده است. دادستان خواهد بود شیوه حکومت بعد از جمهوری بی معنای اسلامی

از نامه های عیاران معیشت

پاسخی بگذارید

ترجمه به زبانهای دیگر
%d وب‌نوشت‌نویس این را دوست دارند: